Eseménynaptár

Nem lesz esemény a közeljövőben!

Szülői levelezőlista

Google Csoportok
Cserkésztábor a Felvidéken 2007
Írta: Administrator

Evezés"Egyiptomnak rendkívül feltűnt,
Hogy a táborkapu éjszaka eltűnt."

Garamszentgyörgy melletti cserkésztáborunk mindennapjai a "mesés egyiptom piramisai közt keltek és nyugodtak". Az alábbiakban a tábori krónikából olvashatunk ízelítőt.

Kerékpárral a Vértesben 2001
Írta: Kenéz Attila

Vértesben2001. július 21-e hajnalán találkoztunk a piliscsabai Templom téren. Néhány szót váltottunk egymással, s aztán nyeregbe kaptunk mind az öten. Csendesen tekertünk a még sötét országúton.

Cserkésztábor a Csuka-forrásnál 1999
Írta: Kenéz Attila

Csuka4A Csaba királyfi cserkészcsapat idén nyáron a Vértes-hegységben táborozott. Pusztavám közelében a Csuka-forrásnál verte föl sátrait 24 cserkész, akik 4 különböző csapatból jöttek. Piliscsabáról idén csak nyolcan voltunk. Az utazást megelőző héten a nagy esőzések miatt veszélybe került a táborozás, de végül június 27-én verőfényes napsütésben indultunk útnak. Szerencsére az időjárás végig, -a 12 nap során- ilyen maradt.
A forrás egy meredek domboldal tövében bukkant elő a föld mélyéről. Innen nem messze a domb tetején egy tisztás zöldellt, melyet vén tölgyfák szegélyeztek. Ide a forrástól omladékos földbevájt lépcső vezetett.

A hosszú-völgyi tábor
Írta: Kenéz András és Kenéz Zoltán

Nagybörzsöny 1998

TáborAz őrsök felverik sátraikat, elhelyezik egyéni felszereléseiket. Elkezdjük építeni a közös létesítményeket, a sorrendet, a tennivalókat, az egyes munkákat végzőket a napostiszt jelöli ki és osztja be. Ha egy munka elkészül jelenteni kell a napostisztnek.

Nomád cserkésztábor az Endre-forrásnál

Márianosztra 1995

Nosztra1Július 17-29. között került sor a 158-as Árpád cserkészcsapat és a mi (Csaba királyfiak) idei, közös táborára. Az eddigieknél keményebb, nomád tábor előtt álltunk. Úgy készültünk tudásban, lélekben: ez már igazi tábor lesz!